СЕРВИЗНА ДЕЙНОСТ
    • СЕРВИЗНА ДЕЙНОСТ

      СЕРВИЗЪТ НА “МЕДИКАЛ ДЕПО РИК” ЕООД е съставен от инженери и технически специалисти в областта на медицинската техника, редовно посещаващи квалификационни курсове във фирмите производители на изделията, които нашата фирма представлява на Българския пазар.

      Фирмата е сертифицирана по стандартите ISO9001:2015 и  ISO14001:2015. На тази база фирмата разполага с ясна и точна информация за планиране, проследяване, статистика и анализ на сервизните дейности по всяка заявка. Внедрената система за управление на качеството, гарантира високо ниво на обслужване и спазване на договорените условия с клиентите, като параметрите на обслужване са обект на постоянен контрол и наблюдение.

      Всички видове сервизно обслужване са съобразени със следните стандарти: - Регламент (ЕС) 2017/745 на Европейския парламент и на Съвета от 5 април 2017 година за медицинските изделия и относно техния ремонт; CEI EN 55011; Класификация ЕЛЕКТРОМЕДИЦИНСКИ АПАРАТИ ( IEC 60601; IEC 62304; IEC 62366; IEC 62471); BG ISO 14971:2012; BG ISO 10650-2:2015; ISO 6875:2011 (Ed.3); ISO 7494-1:2011 (Ed.2); EN 1717:2000 (Ed.1); ISO 9001; ISO 11143:2009; ISO 14001; 2011/65/EU; ЗБИЯЕ; ЗМИ.

      Качеството на сервизната поддръжка се гарантира от:

      • професионален екип от сертифицирани технически експерти
      • фирмена политика за непрекъснато повишаване на квалификацията
      • осигурените технически средства, оборудване и автопарк
      • договорите за техническа поддръжка с водещите производители
      • хигиенните протоколи за поддръжка предварително съгласувани с националната и европейска нормативна уредба

      Заявките за ремонт и сервизни консултации се приемат от 8:30 до 17:30 часа в работните дни в седмицата на фирмените телефони и/или e-mail:

      София:            02/ 80 52 501,  0885 978 698, e-mail: service@mdrk.bg

      Варна:             052/ 65 50 35, 0898 332 480, e-mail: dimitrov@mdrk.bg;  0888 892 444, e-mail: stoyanov@mdrk.bg

       

      ВИДОВЕ ТЕХНИЧЕСКА ПОДДРЪЖКА МЕДИКАЛ ДЕПО РИК ЕООД:

       1.      ДОГОВОР ЗА АНГАЖИМЕНТ ЗА ТЕХНИЧЕСКА ПОДДРЪЖКА И РЕМОНТ НА ДЕНТАЛНА АПАРАТУРА:

      1.1. Стоматологична апаратура, включваща:

      - до 6 посещения годишно (за 1 бр. юнит) за извършване на ремонтни дейности в извънгаранционен срок

      - 1 техническа ревизия (за 1 бр. юнит) включваща профилактика и диагностика на състоянието на апаратурата с препоръки

       и/или

       1.2. Рентгенова апаратура, включваща:

      - до 5 посещения годишно (за 1 бр. рентген) за извършване на ремонтни дейности в извънгаранционен срок

      - 2 технически ревизии (за 1 бр. рентген) през период от 6 месеца и  диагностика на състоянието на апаратурата с препоръки

                  Отстъпки:

      -          100% авансово плащане – 10% отстъпка от сумата по договора

      -          2 вноски – 5 % отсъпка от сумата по договора

      Други отсъпки, при следващи повиквания за ремонт:

      -          8% отстъпка от цената на резервните части

       2.       ИЗВЪНГАРАНЦИОННА ТЕХНИЧЕСКА ПОДДРЪЖКА на Рентгенови апарати за дентална рентгенография, дентални юнити и автоклави;

      2.1.  Рентгенова апаратура, включваща 2 технически ревизии (за 1 бр. рентген) през период от 6 месеца и  диагностика на състоянието на апаратурата с препоръки.

      2.2.  Дентални юнити и автоклави, включваща 1 техническа ревизия  (за 1 бр. апарат) диагностика на състоянието на апаратурата с препоръки.

      Отстъпки:

      -          100% авансово плащане – 5% отстъпка от сумата по договора

      Други отсъпки, при следващи повиквания за ремонт:

      -          5% отстъпка от цената на резервните части

      -          10% от цената на труда

       3.       ЕДИНИЧНА ПОРЪЧКА за апаратура в извънгаранционен срок – по тарифата на Медикал Депо РиК ЕООД за сервизни услуги.

       

       Техническа поддръжка и ремонти в гаранционен и извънгаранционен срок

                   Медицинските изделия предлагани от Медикал Депо РиК ЕООД отговарят на Европейски и международни стандарти: стандарт CEI EN 55011; Регламент (ЕС 2017/745); I.E.C. 60601; BG ISO 14971:2012; BG ISO 10650-2:2015; ISO 6875: 2011 (Ed.3); ISO 7494-1: 2011 (Ed.2); EN 1717: 2000 (Ed.1); ISO 9001; ISO 11143:2009; ISO 14001; Закон за БИЯЕ; Закон за МИ.

       За всички продадени изделия, Медикал Депо РиК ЕООД осигурява гаранционен и извънгаранционен сервиз. Фирмата е оторизиран дистрибутор с права за сервизна поддръжка дадени й от съответния производител.

       Гаранцията е валидна в рамките на указания в гаранционната карта срок и започва да тече от датата на пускането на апаратурата и издадена гаранционна карта. В гаранционен срок обслужването се извършва безплатно само в посочения в гаранционната карта сертифициран сервиз срещу нейното представяне в оригинал.

       Сервизът работи само в официалните работни дни.

       Ремонт се извършва за сметка на купувача:

      -      Когато купувачът не представи гаранционна карта, която да доказва закупуването на апарат или инструмент;

      -      Когато не са изпълнени всички условия описани в гаранционната карта от страна на купувача;

      -      Когато данните в гаранционната карта не съответстват на тези на апарата или инструмента;

      -      Отваряне на апарата или инструмента от клиента или неупълномощен сервиз по какъвто и да е повод;

      -      Счупен или спукан корпус, причинен от удар или силен натиск;

      -      Механична повреда на шлаухи, ръкохватки и др.;

      -      Повреди от вода или огън, причинени от пряк контакт с вода, пламък или горещ предмет;

      -      Силно замърсяване, включително нарушаване на вентилационните отвори, причинено от небрежно отношение и неполагане на грижи за апарата или инструмент;

      -      Ръжда, неприсъща за нов (гаранционен) апарат или инструмент, показваща липса на грижи за правилно съхранение и експлоатация;

      -      Повреди, причинени от претоварване, в резултат на използване на неподходящи или несъответстващи консумативи, инструменти и принадлежности;

      -      Когато се установят вътрешни дефекти на апарата или инструмента в следствие на гореописаното.

       Ако въпреки правилната употреба, апаратът или инструментът дефектира в рамките на указания в гаранционната карта срок, то дефектът се отстранява от посочения в гаранционната карта сертифициран сервиз безплатно.

       Допълнителни услуги за сметка на купувача:

      -      При заявка за сервизна намеса за ремонт в гаранционен срок и установяване на място, че сервизен проблем не съществува, или не е осигурен достъп до апарата - клиентът заплаща такса повикване по сервизната тарифа на „Медикал Депо РиК” EООД .

      -      Всяко изделие, имащо указание за автоклавиране и постъпващо за ремонт в сервиза  на „Медикал Депо РиК” EООД, в случай че не е стерилизирано при клиента преди да бъде предадено за ремонт, се автоклавира на място в сервиза и се заплаща такса според сервизната тарифа. С това времето за ремонт се удължава.

      -      Автоклав, компресор и/или аспирационна система се ремонтират в сервизите на Медикал Депо РиК ЕООД и транспортът е за сметка на клиента.

      -      Всички указания и консултации в извънгаранционен срок извършени по телефона или онлайн, се заплащат по тарифата за сервизната дейност.

       Всички изделия в гаранционен срок, които се изпращат в сервизния отдел на Медикал Депо РиК ЕООД при отваряне на пратката, подлежат на оглед, заснемане и анализ. При неизпълнение на посочените в приложението изисквания за поддръжка и стопанисване от страна на клиента, сервизният специалист се свързва с него за разяснения, както и се изпращат констатираните факти по имейл за уточняване на последващи действия. За всички други изделия, които се приемат от сервизния отдел на място при клиента или сервизния отдел на Медикал Депо РиК ЕООД се прави оглед с протокол за констатиране на общия вид и опис на тяхната нефункционалност.

      След оценка състоянието на изделието, ако той е в извънгаранционен срок, сервизен отдел информира клиента за необходимите части и средства за ремонт. Ремонтът се извършва след неговото писмено съгласие.

       При възникване на спорна ситуация относно правилната употреба, поддръжка и/или изпълнение на гаранционните условия от страна на купувача и необходимост от изпращане на изделието в сервиз на производителя, то транспортните разходи в двете посоки следва да е за сметка на купувача.

      При отказ от страна на производителя да уважи настъпилата повреда по гаранция, купувачът заплаща транспорта и ремонта на изделието.

       Всички изделия след ремонт се тестват окончателно за тяхното правилно функциониране.

       

       

       

      1632 София, 

      бул. Президент Линкълн №52

      тел. 02 80 52 501

      тел. 0885 978 698

      service@mdrk.bg     

      9000 Варна, 

      Varna Towers, ниво 0

      бул. Владислав Варненчик № 256

      тел.: 052 655 035 

      dimitrov@mdrk.bg