• СЕРВИЗНА ДЕЙНОСТ

      СЕРВИЗЪТ НА “МЕДИКАЛ ДЕПО РИК” ЕООД е съставен от инженери и технически специалисти в областта на медицинската техника, редовно посещаващи квалификационни курсове във фирмите производители на изделията, които нашата фирма представлява на Българския пазар.

      Фирмата е сертифицирана по стандартите ISO9001:2015 и  ISO14001:2015. На тази база фирмата разполага с ясна и точна информация за планиране, проследяване, статистика и анализ на сервизните дейности по всяка заявка. Внедрената система за управление на качеството, гарантира високо ниво на обслужване и спазване на договорените условия с клиентите, като параметрите на обслужване са обект на постоянен контрол и наблюдение.

      Всички видове сервизно обслужване са съобразени със следните стандарти: - Регламент (ЕС) 2017/745 на Европейския парламент и на Съвета от 5 април 2017 година за медицинските изделия и относно техния ремонт; CEI EN 55011; Класификация ЕЛЕКТРОМЕДИЦИНСКИ АПАРАТИ ( IEC 60601; IEC 62304; IEC 62366; IEC 62471); BG ISO 14971:2012; BG ISO 10650-2:2015; ISO 6875:2011 (Ed.3); ISO 7494-1:2011 (Ed.2); EN 1717:2000 (Ed.1); ISO 9001; ISO 11143:2009; ISO 14001; 2011/65/EU; ЗБИЯЕ; ЗМИ.

      Качеството на сервизната поддръжка се гарантира от:

      • професионален екип от сертифицирани технически експерти
      • фирмена политика за непрекъснато повишаване на квалификацията
      • осигурените технически средства, оборудване и авто-парк
      • договорите за техническа поддръжка с водещите производители
      • хигиенните протоколи за поддръжка предварително съгласувани с националната и европейска нормативна уредба

      Заявките за ремонт и сервизни консултации се приемат от 8:30 до 17:30 часа в работните дни в седмицата на фирмените телефони и/или e-mail:

      София:            02/ 80 52 501,  0885 978 698, e-mail: service@mdrk.bg

      Варна:             052/ 65 50 35, 0898 332 480, e-mail: dimitrov@mdrk.bg;  0888 892 444, e-mail: stoyanov@mdrk.bg

       

      НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ!

      След постъпване на вашето обаждане на съответните телефони, посочени по-горе, то влиза в регистър с посочен час на постъпване, от който координаторът на сервизната дейност разпределя адресите за посещение.

      Всяко друго обаждане и/или заявка на мобилен телефон, отправено директно към сервизен специалист или търговец, не влиза в регистъра на фирмата и не се приема за стандартно повикване и заявка за изпълнение.

      ВАЖНО:  Постъпилите заявки се разпределят на три отделни потока:

      1.)    Гаранционно обслужване

      2.)    Поръчки за абонаментно обслужване

      3.)    Единични поръчки

       

      ДОГОВОР ЗА АБОНАМЕНТ:

      • Обхват: 

      - Всички медицински изделия, които фирмата има потенциал да сервизира.

      • Съдържание:

      -  Включва труд по поддръжката на съответното медицинско изделие за срок от 12 месеца;

      -  Една профилактика за периода;

      -  Максимум до 3 посещения в месеца;

      -  Срок за реакция 1÷3 дни;

      -  Оборотни агрегати (автоклав, компресор и аспирация);

      -  Отстъпка от тарифата за Резервни части и възли;

      -  Възможни варианти за плащане на цената по договора за абонамент:

      -  еднократно (в началото на периода) с отстъпка;

      -  на тримесечна база (в началото на периода).

       

      ДОГОВОР ЗА ЕДНОКРАТНО ТЕХНИЧЕСКО ОБСЛУЖВАНЕ:

      • Обхват: 

      - Всички медицински изделия, които фирмата има потенциал да сервизира;

      • Съдържание:

      -  Еднократна профилактика на изделието, показваща моментното му техническо състояние, предписанието за ремонт и степента му на неотложност;

      -  При денталните рентгени се издава сервизен протокол и се заверява книгата за ревизии, която заверка важи за 1 година;

      -  При останалите изделия се издава протокол;

      -  Цената включва труд по оценката и профилактирането на изделието;

      -  Резервните части и възли се закупуват отделно по стандартната тарифа за тях;

      -  Услугата не включва последващ ремонт (заплаща се отделно) по тарифа за труд.

       

      ЕДИНИЧНА ПОРЪЧКА:

      • Обхват:     

      - Всички медицински изделия, които фирмата има потенциал да сервизира;

      • Съдържание:  

      -  Свободна поръчка за ремонт;

      -  Времето за реакция се съобразява със спецификата на повредата и организационната  възможност на сервиза;

      -  Цената за извършения ремонт се калкулира на база:

      -  тарифа – Единична поръчка;

      -  надценка 15% на всички Резервни части и възли.

       

      НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ!

      • “Медикал Депо РиК” ЕООД обслужва с приоритет изделията в гаранционен срок и абонаментните договори. За тях има актуална техническа, статистическа и аналитична информация, която позволява да предоставим навременна логистика, както на труд, така и на снабдяването с резервни части.
      • Всички останали ремонти се договарят във време и обхват, които са възможни и за двете страни.

      ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ!

      • “Медикал Депо РиК” ЕООД, Ви информира, че Регламент (ЕС) 2017/745 на Европейския парламент и на Съвета от 5 април 2017 година за медицинските изделия и относно техния ремонт, влиза в сила от 26.05.2020.
      • По силата на този регламент неоторизирани от съответния производител на медицински изделия, юридическо и физическо лице нямат право да извършват ремонти в гаранционен и извънгаранционен срок. Отговорността при евентуални повреди, които могат да настъпят  в следствие на действията на неоторизиран сервиз и да засегнат здравния статус на клиничния персонал и/или здравето на пациента се поема изцяло от собственика на медицинското изделие.

      Абонаментното обслужване не включва периферия като турбини и наконечници, ултразвук, инструменти за профилактика.

      ВАЖНО: Необходимо условие за сключване на абонаментен договор, (ако до този момент оборудването не е било сервизирано от нас), е предварително да бъде извършен преглед и отстраняване на дефекти и повреди, което се заплаща по сервизните тарифи за единична поръчка.

       

      *Апарати в гаранционен срок, които са преносими: автоклав, опаковъчни машини, дестилатори, турбини,  микромотори, ултразвукови скалери и ръкохватки към тях и малки апарати, при които сервизът се извършва в офисите на „Медикал Депо РиК” ЕООД – се доставят за сметка на клиента лично или с куриер. За посещение от сервиза в тези случаи по желание на клиента, се заплаща такса повикване.

      *Съгласно международните изисквания по директива (MDD) 93/42/EEC наконечници, турбини и др. инструменти, които подлежат на автоклавиране, трябва да бъдат автоклавирани предварително от клиента. В противен случай се начислява такса за автоклавиране.

       

      1632 София, 

      бул. Президент Линкълн №52

      тел. 02 80 52 501

      тел. 0885 978 698

      service@mdrk.bg     

      9000 Варна, 

      Varna Towers, ниво 0

      бул. Владислав Варненчик № 256

      тел.: 052 655 035 

      dimitrov@mdrk.bg