СЕРВИЗЪТ НА “МЕДИКАЛ ДЕПО РИК” ЕООД е съставен от инженери и технически специалисти в областта на медицинската техника, редовно посещаващи квалификационни курсове във фирмите производители на изделията, които нашата фирма представлява на Българския пазар.
Фирмата е сертифицирана по стандартите ISO9001:2015 и ISO14001:2015. На тази база фирмата разполага с ясна и точна информация за планиране, проследяване, статистика и анализ на сервизните дейности по всяка заявка. Внедрената система за управление на качеството, гарантира високо ниво на обслужване и спазване на договорените условия с клиентите, като параметрите на обслужване са обект на постоянен контрол и наблюдение.
Всички видове сервизно обслужване са съобразени със следните стандарти: - Регламент (ЕС) 2017/745 на Европейския парламент и на Съвета от 5 април 2017 година за медицинските изделия и относно техния ремонт; CEI EN 55011; Класификация ЕЛЕКТРОМЕДИЦИНСКИ АПАРАТИ ( IEC 60601; IEC 62304; IEC 62366; IEC 62471); BG ISO 14971:2012; BG ISO 10650-2:2015; ISO 6875:2011 (Ed.3); ISO 7494-1:2011 (Ed.2); EN 1717:2000 (Ed.1); ISO 9001; ISO 11143:2009; ISO 14001; 2011/65/EU; ЗБИЯЕ; ЗМИ.
Качеството на сервизната поддръжка се гарантира от:
- професионален екип от сертифицирани технически експерти
- фирмена политика за непрекъснато повишаване на квалификацията
- осигурените технически средства, оборудване и авто-парк
- договорите за техническа поддръжка с водещите производители
- хигиенните протоколи за поддръжка предварително съгласувани с националната и европейска нормативна уредба
Заявките за ремонт и сервизни консултации се приемат от 8:30 до 17:30 часа в работните дни в седмицата на фирмените телефони и/или e-mail:
София: 02/ 80 52 501, 0885 978 698, e-mail: service@mdrk.bg
Варна: 052/ 65 50 35, 0898 332 480, e-mail: dimitrov@mdrk.bg; 0888 892 444, e-mail: stoyanov@mdrk.bg
НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ!
След постъпване на вашето обаждане на съответните телефони, посочени по-горе, то влиза в регистър с посочен час на постъпване, от който координаторът на сервизната дейност разпределя адресите за посещение.
Всяко друго обаждане и/или заявка на мобилен телефон, отправено директно към сервизен специалист или търговец, не влиза в регистъра на фирмата и не се приема за стандартно повикване и заявка за изпълнение.
ВАЖНО: Постъпилите заявки се разпределят на три отделни потока:
1.) Гаранционно обслужване
2.) Поръчки за абонаментно обслужване
3.) Единични поръчки
ДОГОВОР ЗА АБОНАМЕНТ:
- Обхват:
- Всички медицински изделия, които фирмата има потенциал да сервизира.
- Съдържание:
- Включва труд по поддръжката на съответното медицинско изделие за срок от 12 месеца;
- Една профилактика за периода;
- Максимум до 3 посещения в месеца;
- Срок за реакция 1÷3 дни;
- Оборотни агрегати (автоклав, компресор и аспирация);
- Отстъпка от тарифата за Резервни части и възли;
- Възможни варианти за плащане на цената по договора за абонамент:
- еднократно (в началото на периода) с отстъпка;
- на тримесечна база (в началото на периода).
ДОГОВОР ЗА ЕДНОКРАТНО ТЕХНИЧЕСКО ОБСЛУЖВАНЕ:
- Обхват:
- Всички медицински изделия, които фирмата има потенциал да сервизира;
- Съдържание:
- Еднократна профилактика на изделието, показваща моментното му техническо състояние, предписанието за ремонт и степента му на неотложност;
- При денталните рентгени се издава сервизен протокол и се заверява книгата за ревизии, която заверка важи за 1 година;
- При останалите изделия се издава протокол;
- Цената включва труд по оценката и профилактирането на изделието;
- Резервните части и възли се закупуват отделно по стандартната тарифа за тях;
- Услугата не включва последващ ремонт (заплаща се отделно) по тарифа за труд.
ЕДИНИЧНА ПОРЪЧКА:
- Обхват:
- Всички медицински изделия, които фирмата има потенциал да сервизира;
- Съдържание:
- Свободна поръчка за ремонт;
- Времето за реакция се съобразява със спецификата на повредата и организационната възможност на сервиза;
- Цената за извършения ремонт се калкулира на база:
- тарифа – Единична поръчка;
- надценка 15% на всички Резервни части и възли.
НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ!
- “Медикал Депо РиК” ЕООД обслужва с приоритет изделията в гаранционен срок и абонаментните договори. За тях има актуална техническа, статистическа и аналитична информация, която позволява да предоставим навременна логистика, както на труд, така и на снабдяването с резервни части.
- Всички останали ремонти се договарят във време и обхват, които са възможни и за двете страни.
ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ!
- “Медикал Депо РиК” ЕООД, Ви информира, че Регламент (ЕС) 2017/745 на Европейския парламент и на Съвета от 5 април 2017 година за медицинските изделия и относно техния ремонт, влиза в сила от 26.05.2020.
- По силата на този регламент неоторизирани от съответния производител на медицински изделия, юридическо и физическо лице нямат право да извършват ремонти в гаранционен и извънгаранционен срок. Отговорността при евентуални повреди, които могат да настъпят в следствие на действията на неоторизиран сервиз и да засегнат здравния статус на клиничния персонал и/или здравето на пациента се поема изцяло от собственика на медицинското изделие.
Абонаментното обслужване не включва периферия като турбини и наконечници, ултразвук, инструменти за профилактика.
ВАЖНО: Необходимо условие за сключване на абонаментен договор, (ако до този момент оборудването не е било сервизирано от нас), е предварително да бъде извършен преглед и отстраняване на дефекти и повреди, което се заплаща по сервизните тарифи за единична поръчка.
*Апарати в гаранционен срок, които са преносими: автоклав, опаковъчни машини, дестилатори, турбини, микромотори, ултразвукови скалери и ръкохватки към тях и малки апарати, при които сервизът се извършва в офисите на „Медикал Депо РиК” ЕООД – се доставят за сметка на клиента лично или с куриер. За посещение от сервиза в тези случаи по желание на клиента, се заплаща такса повикване.
*Съгласно международните изисквания по директива (MDD) 93/42/EEC наконечници, турбини и др. инструменти, които подлежат на автоклавиране, трябва да бъдат автоклавирани предварително от клиента. В противен случай се начислява такса за автоклавиране.
1632 София, бул. Президент Линкълн №52 тел. 02 80 52 501 тел. 0885 978 698 service@mdrk.bg |
9000 Варна, Varna Towers, ниво 0 бул. Владислав Варненчик № 256 тел.: 052 655 035 dimitrov@mdrk.bg |